martensmesék

...életmorzsák, szösszenetek, beszámolók, novellák...

Utolsó kommentek:

Martensmesék 2019.06.05. 12:45:38

@Almandin: őszintén egy ideje nem követem, hogy mi történik a bejegyzés alatt, az mindenesetre alapvetően talán nem rossz, hogy más témákra is lehet asszociáciálni az írásomról. Annak pedig örülök,h tetszett.

Bejegyzés: Hol van a határ a katasztrófaturizmus és a kegyeletsértés között?

acycloren 2019.06.05. 12:41:03

@Almandin: Emma Watson jó csaj, ezért szerepeltették a filmben. Jó csaj volt, van és lesz. Amíg ki nem nyitja a lepénylesőjét. Azzal mindent elront.
Minden Harry Potter rajongó férfi szerelmes belé. Ez volt a filmesek célja. Senkit se érdekel a szemüveges kiscsávó.

A bonobókról olvasgass, nem én találtam ki a róluk szóló etológiai kutatásokat. Pedo, homo, leszbikus szex orrvérzésig és békesség a közösségben. Így élnek. Nem mondom, hogy így kellene élni, de az ember legközelebbi élő rokonai nem ölik egymást, mint az ember és más főemlősfajok. Természetes, hisz a természetben is előfordul (homo, pedo, leszbi). Jogellenes, mert a jog elítéli (a homoszexuálisok sok helyen az életükkel fizetnek).

Bejegyzés: Hol van a határ a katasztrófaturizmus és a kegyeletsértés között?

Almandin 2019.06.05. 12:29:48

@acycloren: A hamis váddal vádlás ellen kötelességem védekezni, ezért belinkelem még az ominózus beszélgetéseket, nem kommentálom, beszéljenek a te szavaid az enyémek helyett:
ritkanlathatotortenelem.blog.hu/2019/05/17/pedofil_kejgyilkos_a_hosok_kozott_768
kivultagasabb.blog.hu/2019/05/22/izgalmas_utazas_harry_potter_vilagaba
Ezekből minden épeszű ember le tudja vonni a megfelelő következtetéseket.
Na viszlát!

Bejegyzés: Hol van a határ a katasztrófaturizmus és a kegyeletsértés között?

acycloren 2019.06.05. 12:10:50

@Almandin: Te vitted félre a dolgot, én kezdetektől arról írtam, hogy Ázsiában a rendes napi híradó durvábban nyomja az emberek arcába a brutalitast, mint a legrosszabb magyar bulvár. És az ázsiai ember inkább megáll fotózni egy balesetet, mint a magyar. Ugyanakkor hordják naponta a szájmaszkot, ami nem rossz ötlet, Európában is elterjedhetne.

A frusztrációd érthető. Hisz hamisan vádaskodsz, olyan dolgokat írsz a számlámra, amit sose írtam és durván lejárató jellegű (pedok mentegetése).

Bejegyzés: Hol van a határ a katasztrófaturizmus és a kegyeletsértés között?

Almandin 2019.06.05. 12:00:48

@Martensmesék: Kedves blogger, ne haragudj, hogy félrement a téma, én már nem pazarlok itt több hozzászólást az acycloren nevű hozzászólóra.
Nagyon tetszett a posztod és dicséretesnek tartom, hogy felveted az etikai kérdéseket az ilyen eseteknél. Szerintem sincs joga tapintatlannak lenni a sajtósoknak, médiásoknak.

Bejegyzés: Hol van a határ a katasztrófaturizmus és a kegyeletsértés között?

Almandin 2019.06.05. 11:56:25

@acycloren: Elég röhejes vagy, hogy neten keresztül elfenekeléssel fenyegetőzöl. Nevetséges, hogy azt hiszed, hogy meg tudsz ijeszteni, nem ismerjük személyesen egymást, ha meg ismernénk és egy ujjal is hozzám érnél, garantálom, hogy büntetett előéletűt csinálnék belőled.
Hazudni meg nem hazudtam, te vagy a terelés és a kiforgatás nagymestere. De nem lep meg, évek óta gyanakszom arra, hogy Dark Triad személyiség vagy.
Tovább erre a vitára nem pazarlok időt, ezért ha válaszolsz, ne lepődj meg, ha viszontválasz nélkül maradsz.

Bejegyzés: Hol van a határ a katasztrófaturizmus és a kegyeletsértés között?

acycloren 2019.06.05. 11:53:06

@Almandin: "Másrészt te biztos nem hallottál a részképesség-zavarokról (diszlexia, diszkalkulia, stb.). Gondolom, a diszes gyereket is lelustáznád, nem tudnál empatikus lenni vele."

Őszintén, manapság a neveletlen gyerekek többségére rásüti a szülő, hogy aspergeres vagy autista. A lusta gyerek meg diszlexiás, diszkalkuliás lett.
Tudom miről beszélek, egy ismerősöm felesége itt Ázsiában addig hordta a kisfiát orvoshoz, pszichomókushoz, amíg ki nem mondták, hogy enyhén auti. Indok: szereti rendben tartani a könyveit, játékait, elpakol maga után. Egy tök normális kisfiú, de olyan rendetlenségben él a család (anyuci otthon van, de semmit se csinál, halmokban állnak a ruhák a fotelekben, kanapékon), hogy szerintem természetes, hogy a fiúcska valami rendet szeretne a saját cuccai között. A valódi ok persze az, hogy így kapnak kb. 40 ezer forintnyi helyi fabatkát havonta az államtól (nem szorulnak rá) és a gyerek speciális elbánást kap az iskolában, több időt a tesztekre stb.
Volt egy unokatestvérem, aki papíron mindenre allergiás volt és asztmás is. Hogy ne legyen katona. Pont ez megy ma az autista és disz gyerekekkel. Biztos van sok auti meg diszes, de hogy sokan divatból tolják ezt, az is biztos.

Bejegyzés: Hol van a határ a katasztrófaturizmus és a kegyeletsértés között?

acycloren 2019.06.05. 11:44:51

@Almandin: "egy akcióhős művészi teljesítményét nagyobbnak tartod, mint egy nagy értékű gótikus katedrálist." - Ne hazudj, ilyet nem írtam, elfenekellek, ha ilyen kis félremagyarázásokat követsz el. A modern emberre nagyobb hatással van egy semmilyen művészi értéket fel nem mutató akciófilmsztár, mint a Notre-Dame. Ez az igazság. Eleve ez egy poén lett volna, ugyanis a Notre-Dame leégéséről szóló egyik tudósításban Notre Damme-nak írták ki. De látom neked magyarázni kell a vicceket, ez pedig rossz jel.
Továbbmegyek, a modern emberre nagyobb hatással vagy Kim Kardashian vagy a Trónok harca sorozat is. Ez nem művészi értékítélet, ez tény. A Notre-Dame egy művészettörténetileg jelentős rom. Mert mostanra egy rom lett. A Bastille is jelentős épület történelmi szempontból, annak ellenére, hogy mára nyoma sincs, csak pár kő. Lehet valami úgy is jelentős, hogy elpusztul. A Notre-Dame is ilyen, ha el is pusztul, emléke jelentős marad. Vagy ha nem is pusztul el, de átalakítják swinger klubbá vagy kínai áruházzá.

"pedofilok mentegetése, a pedofília természetesnek beállítása" - Ne hazudj, a pedofilokat nem mentegettem. Leírtam, hogy jelen állás szerint jogellenes a vonzalmuk megélése. De a pedofília maga természetes, hisz nem egy ember alkotta valami, az állatvilágban is előfordul, pont az emberrel legközelebbi rokonságban álló fajnál. Tehát természetes, mint a fizikai erőszak vagy a kannibalizmus is. De ezeket se fogadja el a modern ember, jogellenesnek tekintjük ezeket. De dolgok megítélése időszakonként változó, vészhelyzetben (hajótörés stb.) szemet húnyunk a kannibalizmus felett is. Az erkölcsi normáink a korszak állapotait tükrözik csak.

Csupán mert valaki leírja a neked vörös posztót jelentő szavakat, még nem lesz megrögzött bűnöző vagy pedo. Én mindenről szabadon próbálok gondolkodni. Én is voltam előítéletes kis erkölcscsősz görcs, aztán leszálltak a heréim, kinőtt az eszem, tapasztaltam mást, jobbat, rosszabbat, traumákat, megtisztulást, felülemelkedést, megbocsátást vagy legalábbis elengedést.

Örülök, hogy ilyen közelről követsz, legalább felhívod a figyelmemet arra, ha önellentmondásba keverednék.

A szexuális túlfűtöttséget meg ne vedd komolyan, jelenleg monogám vagyok (de reménykedem egy hármasban), szexuális teljesítményem már nevetséges. De nekem még minden aktus jó. Már jobbára csak a szemem kívánja és inkább jövőbeli maszturbációs alapanyag (szex emlékek) gyűjtése érdekében szexelek, nem az élvezetért.

Bejegyzés: Hol van a határ a katasztrófaturizmus és a kegyeletsértés között?

Almandin 2019.06.05. 11:08:43

@acycloren: Ha azt írod, hogy valaki buta a matematikához, az azt is jelenti, hogy azon a területen tehetségtelen. Az emberek nem egyformák. Operaénekest is csak az emberek kis töredékéből lehet képezni, mert a többségnek nincs meg a hangi adottsága, zenei érzéke, jó hallása (együtt), de ez az élet minden területén (sport, autóvezetés, szakácskodás,stb.) megnyilvánul. A szorgalom is sokat számít, de a csekély tehetséget akármennyi szorgalommal is csak kis fokban tudod kompenzálni.
Vicces, hogy úgy oktatod ki a blog olvasóit a természettudományos műveltségből, hogy egy akcióhős művészi teljesítményét nagyobbnak tartod, mint egy nagy értékű gótikus katedrálist.
Másrészt te biztos nem hallottál a részképesség-zavarokról (diszlexia, diszkalkulia, stb.). Gondolom, a diszes gyereket is lelustáznád, nem tudnál empatikus lenni vele.
Az meg röhejes, hogy az a kultúra csúcsa nálad, ami a szexmániáddal kapcsolatos. Nem is értem, miért cserélsz folyton nicket, mert két hozzászólás után elárulod magad mindig a következő dolgokról: távol-keleti szokások elemzése, elárulva, hogy ott laksz, nőcsábászkodásaid leírása, pedofilok mentegetése, a pedofília természetesnek beállítása, a nők aranyásónak és félfrigidnek való beállítása.

Bejegyzés: Hol van a határ a katasztrófaturizmus és a kegyeletsértés között?

acycloren 2019.06.05. 03:18:47

@Gleccsertetű: te is az a "kultúremberek" egyike vagy, aki behalad a múzeumba, majd minden tárgyat, festményt lefotóz, akkurátusan, precízen, meg okoskodik a vászonra fröcskölt pacákból álló festmény előtt, hogy ez egy korai alkotása a művésznek és még láthatólag nem jelent meg nála az elmúlás ürességének és a feloldódás gesztusának esztétikája és a létösszegzés pszichoanalitikus vonatkozásainak és az elvesztett anya iránti kései vágyakozásba oltott blablabla...

Igen, a seggmosás fontosabb, mint a Notre-Dame. Mert pinát gyakrabban nyalok, mint ahányszor Párizsban jártam. Ja és volt dolgom egy francia csajjal, ő se mosta...
Továbbmegyek: a Notre-Dame-nál még Jean-Claude van Damme is fontosabb és jelentősebb hatást gyakorolt a modern ember életére.

@Almandin: A természettudományos és matematikai tudás nem tehetségtől függ. Egyszerűen Magyarországon arra, aki lusta ezeket a tárgyakat tanulni, ráhagyják, hogy ő amolyan kis művészlélek meg humán beállítottságú gyerek. Holott csak buta a matematikához, meg lusta megtanulni és gyakorolni.

Bejegyzés: Hol van a határ a katasztrófaturizmus és a kegyeletsértés között?

Gleccsertetű 2019.06.04. 22:08:15

@acycloren: igen, az látszik az itteni beírásaidból, h te a kultúrát letudtad a seggmosással

Bejegyzés: Hol van a határ a katasztrófaturizmus és a kegyeletsértés között?

ff48bp 2019.06.04. 20:43:54

@Martensmesék: Ha akonkrét tragédiáról beszélnénk, ott nem tudot mit mondani, mert nagyon szűrten foglalkozom csak vele. Igazából a mentés állapota érdekel, de az is csak a neten, mert tévében híradót nem nézek. Ennek egyébként pont az az oka, hogy régebben vacsora közben kapcsoltam be a híreket, de kb. 5 perc után nem volt gusztusom hozzá. Ezért leszoktam a nézésükről. Általában csak ismeretterjesztő csatornákat nézek, sportot. A sorozatokat, filmeket felvételről, vagy letöltve nézem meg.

Bejegyzés: Hol van a határ a katasztrófaturizmus és a kegyeletsértés között?

Martensmesék 2019.06.04. 18:25:47

@Sir Galahad: igazad van, rosszul fogalmaztam. Ezen az egész Media-társadalom kapcsolaton is kattogtam mostanában.

Bejegyzés: Hol van a határ a katasztrófaturizmus és a kegyeletsértés között?

Almandin 2019.06.04. 17:01:16

@staropramen: Teljesen egyetértek veled. Senki se szeretné, ha ilyen helyzetben valaki lekukkolná és akarata ellenére lefényképezné. A katasztrófaturista is egy érzéketlen bunkó, aki gyakran csámcsogni és kajánkodni megy a helyszínre.

Bejegyzés: Hol van a határ a katasztrófaturizmus és a kegyeletsértés között?

Almandin 2019.06.04. 16:57:47

@acycloren: A testi higiénia is a kultúra része, és földrészenként, kultúránként, koronként más normák uralkodnak/uralkodtak ezen a téren. Aki szeret sokszor mosakodni, az a magánügye, az európai emberek többsége nem mosakszik minden WC-használat után, egyes muszlim országokban meg szokás. Ha te így érzed jól magad, a te dolgod, de jó tudni, hogy a bőrflóra megzavarható a túl sok mosakodással is. Napi egy-két mosdásnál nem javasolnak többet a bőrgyógyászok.
Bölcsészek közt se mindenki szakbarbár. Attól, hogy pl. valaki nem jó matematikus, még becsülheti a mérnököket, matematikusokat. Nem lehet mindenkinek mindenhez tehetsége, ma már nincsenek polihisztorok.
De te ahogy leírod ("bőccsészek") már az tele van gúnnyal. Nem projektálsz te egy kicsikét? Valójában belőled hiányzik a megbecsülés más tudományterületek művelői iránt, aztán rám próbálod ezt vetíteni.
Tényleg van már elég mecset Európában. Nem akarok muzulmán Európában élni. Áttértél az iszlámra, hogy ennyire véded őket? Ha ez szerinted kirekesztő, akkor vállalom ezt a billogot. Veled ellentétben én nem akarok megfelelni a többi hozzászólónak, rajtad érzem, hogy zavar téged, hogy nem mindenben vagyok rólad pozitív véleménnyel. De ilyen a blogszféra és a való élet is, nem lehet mindenkinek tetszeni.

Bejegyzés: Hol van a határ a katasztrófaturizmus és a kegyeletsértés között?

acycloren 2019.06.04. 16:29:25

@Almandin: A felszentelt templomokat is átalakíthatják múzeummá, könyvtárrá, kávézóvá, mecsetté vagy BDSM klubbá. Hangodban kirekesztést érzek, amikor azt mondod, hogy van már elég mecset Európában. Szerintük és szerintem nincs.

A kultúra nálam ott kezdődik, hogy megmosod az alvázad vizelés és kakilás után. Nem kőhalmok fetisiszta istenítésénél. Nem vagyok szakbarbár, pont hogy engem érdekel más is, mint amivel a pénzt keresem. Akik szakbarbárok, azol pont a bőccsészek, hisz ők például nem tudnak egyenleteket rendezni, nem tudnak integrálni, kódolni, sose hallottak az objektumorientált programozásról. A bőccsész fel van menteve mindenből, nála bocsánatos bűn a szakbarbáság.

Bejegyzés: Hol van a határ a katasztrófaturizmus és a kegyeletsértés között?

staropramen 2019.06.04. 16:20:40

Azt hiszem, hogy politikai hovatartozástól teljesen függetlenül mindenkinél más a tűrési küszöb.
Jópár éve sok segélyszállítmányt vittem Kárpátaljára a nagy árvizek után.
Egyik kísérőm még ma is haragszik mert az egyik faluban az összedőlt házuk előtt síró idős párt fényképezett le úgy ,hogy ők nem tudtak róla.
Nem értette, hogy miért kiabálok vele, miért tolatok vissza és miért zavarom ki a furgonból, hogy menjen oda hozzájuk, köszönjön és kérdezze meg, hogy mélységes nyomorukat a világ elé akarják e tárni.Ilyenben nem ismerek tréfát.
A katasztrófaturistákat pedig szívből megvetem. A bulvárnak dolgozó írástudókat is.

Bejegyzés: Hol van a határ a katasztrófaturizmus és a kegyeletsértés között?

Sir Galahad 2019.06.04. 15:20:55

@Martensmesék: Nem "egyelőre", a médiának ez a természete, a funkciója. Ez mindig is így működött, ezért mondom, hogy a másik oldalon kell változtatni.

Bejegyzés: Hol van a határ a katasztrófaturizmus és a kegyeletsértés között?
süti beállítások módosítása